Co pro mě znamená BDSM?

Svět který ukrývají lidé zaměření na bdsm je neskutečně proměnlivy a plny novych fantazií a možností. Není omezen žádnymi mantinely a hranice je u každého jedince uplně jinde a dá se donekonečna posouvat a hledat ruzné nové polohy psychického i fyzického uspokojení .....je to jako droga, která vás nikdy nepřestane naplňovat a dává člověku, konkrétně mně nepopsatelné anekonečné  pocity naplnění a štěstí......jestli to máš tak jako já, neváhej mě kontaktovat.....mám ráda, když mí klienti jsou inteligentní, vědí co chtějí, jaká je jejich touha a umí o ní diskutovat, umí se vyjadřovat na úrovní a přijdou již bez zábran cokoliv realizovat. Lidé se se strachem, předsudky, vnitřnímy komplexy a bezchakterní jedinci nemají u mě co pohledávat. Pokud nejsi otevřeny a upřímny, obrať se na kolegyně......pokud ale  na sobě chceše pracovat a chceš tvrdy výcvik sadistické dominy, která tě naučí poslušnosti a pokory k sobě samému, tak si u mě správně. BDSM pro mě znamená naprostá duvěra a otevřenost, napojení se dvou duší na stejné úrovní a společná cesta k uspokojení sexuality všech zúčastněnych........jsem přirozeně dominantní a vůdčí žena s dlouholetymi zkušenosti v oblasti sexu, s bdsm začínám, ale potřebuji doplnit jen technickou stránku a mužešm mi klidně pomoci doplňovat své kvality i ty , který to právě čteš. Tvá Paní je tu pro tebe. O víkendu cely den. Více po telefonu ......